Chciałem kupić oczyszczacz powietrza chińskiej firmy, której nazwa zaczyna się od X, a kończytak po chińsku. Jest akurat promocja, więc do oficjalnego sklepu internetowe i wrzucam do koszyka. Teraz logowanie. Hasło z menadżera nie działa. No to klikam na odzyskiwanie, a tu każą mi przepisać kod z obrazka. Wymyśliłem, że jak tak, to założę konto od nowa. Tam też #CAPTCHA. No to napisałem o moim problemie do obsługi sklepu. Odpowiedzieli bardzo sprawnie, o czym w następnym odcinku.
Po 4 godzinach otrzymałem coś takiego:
Witam ponownie,
Uprzejmie informujemy, że wyższy standard bezpieczeństwa, który oferuje Captcha ma za zadanie m.in. chronić przed tworzeniem dużych ilości sztucznych kont użytkowników przez automaty, czy też boty, chroni również przed dużą ilością zapytań do serwera oraz wiele innych.
Całość się nie mieści, więc za chwilę. Końcówka jest IMO najlepsza.
Ostatni odcinek pt. "Nic więcej nie możemy dla Pana zrobić".
Chciałbym skleić z tego tekst na blog. Trochę się jednak bojam, bo pod każdą wiadomością jest zakaz kopiowania i publikowania. No i nie wiem - bać się, czy nie.